اگه دلم تنگ میشه خیلی برات منو ببخش
نوشته شده توسط : حسین جون

 

اگه دلم تنگ میشه خیلی برات منو ببخش

 

اگه نگام گم میشه تو شهر چشات منو ببخش

منو ببخش اگه شبا ستاره هارو میشمرم

اگه همش پیش همه بهت میگم دوست دارم

منو ببخش اگه برات سبد سبد گل می چینم

منو ببخش اگه شبا فقط تورو خواب می بینم

منو ببخش اگه تورو میسپرمت دست خدا

اگه پیش غریبه ها به جای تو میگم شما

منو ببخش اگه واسه چشای تو خیلی کمم

تو یه فرشته ای و من خیلی باشم یه آدمم

منو ببخش اگه میخوام بشی فقط مال خودم

ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم





:: برچسب‌ها: اگه دلم تنگ میشه خیلی برات منو ببخش , شعر مریم حیدر زاده ,
:: بازدید از این مطلب : 886
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: